lørdag 26. september 2009

Lesson learned

Hin dagen lærte jeg hvorfor jeg aldri, ALDRI, skal sette på en vaskemaskin om morgenen. Hvorfor? Fordi om morgenen kan det virke som en god ide å putte det nye røde badehåndklet sammen med det hvite undertøyet og det fine handlenettet ditt. Regner med dere skjønner hva resultatet ble.

Image and video hosting by TinyPic
That's right. Rosa.


Ellers var det jo et stort høydepunkt når jeg fikk pakken min hjemmefra.Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Pakken inneholdt: badehåndkle, bøker, tranpiller, jerntabletter, brunost, ostehøvel, oppvaskkost (nei, de har ikke det her, de bruker svamper, æsj), tøfler, sjal, klokke, tannplategreie, shampoo, tannkrem, sjokolade, orios, drops, kjoler, bøker, hårbørste og mobillader. Tror jeg kan overleve en stund med dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar