torsdag 24. september 2009

En typisk dag

Ok, så klarte jeg ikke helt ta bilde eksakt hver time, men dette burde i hvert fall gi noenlunde innblikk i hvordan en typisk dag på uwcad foregår for meg.

Image and video hosting by TinyPic
08:45 - Vekkerklokken ringer, jeg er irritert over at morgenen klarte å komme så tidlig og at jeg er nødt til å stå opp for å gå på skolen. Ettersom jeg står opp ti minutter før jeg må gå til skolen, har jeg som vanlig ikke tid til å re opp sengen eller spise frokost. Jeg tar en banan med meg for å kompensere for mangel på ordentlig frokost.

Image and video hosting by TinyPic
08:55 - Har nettopp hatt filosofi, et av mine favorittfag her, men har allikevel ikke helt klart å våkne og vandrer derfor rundt i en forvirret tilstand (slik jeg vanligvis gjør til litt ut på ettermiddagen, ettersom min biologiske døgnrytme ikke helt korresponderer med døgnrytmen til et a-menneske). Går oppover til italienskklassen.

Image and video hosting by TinyPic
09:58 - Nettopp ferdig med italiensken. Har fortsatt en del problemer med å forstå noe som helst, og min mest brukte setning er "no capisco" (not understand). Tar en liten svipptur innom datarommet for å tilfredsstille mine internettbehov før jeg går for å ha college life.

create animated gif
11:37 - Jeg og Adele har vært på Tutidi for å få oss ordentlig mat, og ender opp med å kjøpe oss gode sandwicher. Min inneholder spekeskinke, ost, ruccola og soltørkede tomater. Vi mumser fornøyd i Foresteria Dayroom som har fiin utsikt.

Image and video hosting by TinyPic
13:32 - Mensa! Yey.

Image and video hosting by TinyPic
14:05 - Offisiell åpning av Pala Dayroom.

Image and video hosting by TinyPic
16:12 - Planlegging av hvor vi skal dra i langhelgen vi snart her. Foreløpig plan er en helg i Ljubljana, hovedstaden i Slovenia. Etter dette drar jeg på Aerobics. Var ikke helt keen på det den dagen, men ettersom fysisk aktivitet er obligatorisk, klarte jeg på en eller annen måte og tvinge meg selv.

Image and video hosting by TinyPic
18:20 - Meg etter aerobics. Trøtt, i dårlig humør og in desperate need of shower.

create animated gif
19:04 - Middag på balkongen utenfor Mensa, med utsikt over fin himmel og Liv som spiser.

Etter dette sluttet jeg å ta bilder, ettersom det jeg gjorde var lekser, data og henging i Old Offices (som vanlig).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar