onsdag 16. september 2009

Siden sist...

Har ikke oppdatert på en stund. Har ikke en god unnskyldning for å ikke ha oppdatert på en stund. Men men. Dette er i hvert fall noe av det jeg har gjort siden sist (noen av disse krever voksenpoeng):

- vasket egne klær
- reparert egne strømpebukser
- vært i venezia
- gått meg vill i venezia
- prøvd kayaking
- prøvd klatring
- våknet midt på natten av den litt ustabile brannalarmen alt for mange ganger
- lest ut boken jeg tok med hit, øya, den hadde kjip slutt
- vært på skolen
- sett the hangover, som forresten ikke var morsom
- laget vegetarmiddag sammen med en del andre folk
- blitt enda mer lei av mensa-maten
- funnet ut at det å stå opp et kvarter før skolen begynner er perfekt
- hatt aerobic, har fått det som fast aktivitet, så nå blir det trening to ganger i uken hehe
- hatt taster session i creative writing, utrolig kjekt
- sendt brev og sjokolade til min ee friend (hemmelig venn-opplegg)
- funnet ut at de fleste fagene mine er diskusjonsfag og at jeg derfor har begynt å verdsette matte
- fått postkort fra tante monica

...og litt andre ting. legger ut bilder fra venezia over dette innlegget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar